Trött, trött och trött

Puh, äntligen hemma igen! Eller, äntligen? Lite fel ord kanske.
Men det är skönt att vara hemma igen, har haft en lång och hemsk dag.
Tur att jag fick ett mycket bra avslut på denna dagen då i alla fall :)
Nu kommer jag sova så himla gott ikväll, om inte magen sätter igång igen.
Klarade mig ganska bra under timmarna med Jenny, hade inte så farligt ont.
Nu är det värst när jag sitter ner, och vi satt ju inte så värst mycket.
Skit samma, I am home i alla fall.
Funderar på att duscha av mig lite, orkar man det?
Därefter ska jag slänga mig i sängen, tända en massa ljus och
fortsätta läsa i min älskliiiingsboook! Can't get enough!

Magen kurrar lite smått med, den stackarn har ju inte fått mycket i sig idag.
Det den fick i sig spydde jag upp lika fort, haha. illa illa.
Funderar på att göra en enkel banansmoothie bara och hälla i mig
innan jag kryper i säng! Vore la nått :)

Sorry för dålig uppdatering idag, men har faktiskt inte haft tid.
Imorgon lär de bli ganska dåligt med inlägg också.
Ska iväg på morgonen och är la borta hela förmiddagen troligtvis.
Så någon gång efter det så får ni mitt första inlägg :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0