Wallander

Nu börjar jag bli riktigt trött faktiskt.
Svider ordentligt i ögonen och huvudvärken kommer smygandes.
Dags att sova snart, ska ju upp tidigt imorgon.
Jenny och jag börjar ju vår praktik imorgon också.
08:30 ska vi vara på hunddagiset, jippi :)
Ska bli skönt att få röra på sig så mycket på dagarna.

Jag ska lägga mig och se på Wallander - Innan frosten.
Den kommer på Tv 4 klockan 21:00.
Varför kommer inte fler Johan Falk filmer? Dom va ju riktigt bra.
Dåligt tycker jag, men men :P

Jao, men nu är det daga att borsta tänderna och förbereda mig.
Ska nog tända lite ljus och ha det lite mysigt med mig själv ;) haha.
Hörs imoron efter praktiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0