Filmen sög...

Som sagt hyrde ju mamma och jag filmer idag.
Vi började med att se Snabba Cash..
Och helt seriöst? Hur fan kan den ha fått så bra kritik? :/
Jag tycker den sög, verkligen söööög!!
Har alltid trott att den ska vara suverän och har verkligen
längtat efter att få se den, men vafan, detta var ju rena floppen!
Haha, fy fan alltså. Det var 2 timmar framför tvn i onödan!

Aja, hur som helst så sitter jag här halvfärdig och väntar på Jenny.
Jag ska bara ta på mig ett linne och sminka mig lite fort så är
jag klar sedan, najs va?! Haha. Vi ska ta en (?) runda runt Borås
och fortsätta jakten på min prins, moooums!
Och idag är jag heeeelt inställd på att hitta honom, grr ;) haha.

Aja, ni lär la få veta imorgon hur det gick.
För klockan är redan mycket och jag lär inte vara hemma tidigt direkt.
Så blir dirr i säng när jag kommer hem ska upp imorgon igen!

Men vi hörs imorgon!


Suuuuuuuuuugiiiiig fiiiiiilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0