Hej hopp

"Godmorgon"

Ja, det är väl inte godmorgon för er, men för mig.
Jag och älsklingen vaknade för en stund sedan.
Har bara hunnit få i min två mackor sen jag vaknade och
snart är det nog hög tid att få i mig en kopp kaffe också..

Jag ska åka till jobbet om två timmar typ.
Ja, jag är hos min syster och ska åka den lilla biten. haha!
Det är för att jag har så jävla ont i min stortå, kan inte gå
på den :/ Har fått en infetion eller något i den, aj aj aj..

Ja, vet faktiskt inte vad jag ska skriva om mer just nu.
Sitter och har en lite konstig konversation på msn..
Eller konstig, men alltså jag blir bara förvirrad av den, förstår nada!

Nu ska det fixas kaffe och sådär, men vi hörs från jobbet senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0