Helgen (långt inlägg)

Hej hej!

Har inte bloggat på ett tag nu så tänkte skriva några rader om helgen.
Jag har haft en toppenhelg verkligen och tycker det är hemskt att den är
slut nu typ, och imorgon börjar jag jobba igen efter min ledighet.

Torsdag: Jag och Jenny bestämde oss för att festa till det lite i torsdags.
Vi fixade oss och drog sedan till systemet och handlade lite gottit.
Sedan satte vi oss vid en mur någonstans och drack vår alkohol.
Fan vad det slog till i skallen på mig, kan det ha varit värmen? haha.
Var nog så och även att jag inte hade käkat någonting på hela dagen.
Vi spanade in stan en sväng och sedan drog vi till Tonic ofc.
Där var det fullt med folk och vi drack som galningar.
Träffade på en snällis som bjöd oss på GODA drinkar hela kvällen.
Sen blev det fyllekäk på Borås Kebab (som jag senare spydde upp)
och därefter taxi hem till mig och vi somnade gott, haha.

Fredag: Jenny jobbade hela dagen (stackare), jag bara slappade.
Sov typ bort halva dagen, sedan duschade jag och sådär.
Sen bestämde jag och Jenny oss för att dra och fiska och grilla.
Haha, vi lyckades inte med något av det pga alla jävla knott och...
... FLADDERMÖSS!!! Fy fan vad äckliga dom var, jag fick panik!!! haha.
Så ja, vi drog hem efter ett tag igen!

Lördag: Jenny kom och hämtade mig hyffsat tidigt och vi stack ner till Varberg.
Eh, ja.. vi ville in på Funcity bara för att liksom och så blev det.
200 spänn, in och ut typ.. haha. Vi kollade runt och sådär bara sen stack
vi till en starand istället, sprang dirr ner till havet och badade som galningar.
Det var så jävla skönt alltså.. Så nu har jag badat i havet med :)
Sen stack vi och käkade skitgod mat och därefter vidare hemåt.
Väl hemma duschade jag av mig och så, sen åkte vi hem till Jenny.
Försökte planera kvällen, vi hade beslutsångest. Men sen bestämde vi oss
iaf för att åka och grilla och bada. Men det var inte så lätt som vi trodde.
Tillslut hamnade vi på Kype bland massa fulla ungdomar där vi satte
oss och grillade.. HAHA.. men något bad blev det inte :(

Men hur som helst har jag haft en fantastisk helg och även min lediga
vecka har varit rätt okej, Lisebergsbesöket var ju helt klart BÄST!

Har ingen aning om vad som händer idag, förmodlingen ingenting.
Tråkigt, men vafan. Så är det ibland alltså. Uscha.
Upp och jobba klockan 07 imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0