Jävla regn!

Hej hej hej, hemskt mycket hej!

Nu är jag äntligen hemma från jobbet, eller jag har varit det
en stund men ändå! Skönt som tusan alltså!
Gatorna i stan var avstängda när jag skulle hem pga något
jävla cykelrace, idiotiskt. Så bussen fick köra värsta omvägen.
Skulle ha handlat vin och så idag men struntade i det pga
bussarna och vädret, jääävla regn alltså :O
Det enda positiva med regnet är att jag inte alls är sugen
på att dra ner till stan, vilket är bra eftersom jag jobbar
sjukt tidigt imorgon, haha! Bra för mig!

Nu kom min mamma precis hem med massa matkassar
så får la ta och hjälpa henne packa in allt och sådär.
Ska nog ta mig en dusch sen också, men lovar att
blogga senare igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0