Storm?

Hej på er!

Vafan är det för väder vi har idag egentligen? :/
Det regnar som jag vet inte vad, paraply hjälper inte ens
och det blåser något extremt, men blåser typ bort :O
Håller det på att blåsa upp till storm kanske?

Ja, gårdagen.. Hm!
Jag och Jenny åkte runt och letade efter en person hela kvällen/natten.
Eller inte hela natten, men fram till typ 2 i alla fall, helt sjukt.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt. Jag som så gärna ville..
Men kanske var tur att det blev som det blev för det fick mig
på andra tankar i alla fall, kanske var lika bra då..

Har jobbat idag, sen mött mamma och kollat i stan och hyrt filmer :)
Ska bli mysigt att gosa ner sig i sängen medan det regnar och glo film.
Men nu ska vi laga tacos, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0