Angående inlägget under..

Jag har fått endel kommentarer angående inlägget under.
Jag har valt att inte publicera dom eller ens svara på dom.
Har ingen som helst lust att prata om det som hänt.
Inte med någon, har bara pratat lite fort om det med mamma.

Ni kanske tycker jag är helt pantad som skrev om det och
sedan vill jag inte få frågor och kommentarer om det.
Men det är min blogg och jag var tvungen att få skriva av mig.
Mamma var inte hemma och det kom som en chock för mig.
Därför valde jag att skriva av mig i bloggen för att inte
bryta ihop totalt. Jag mår åt helvete nu och förstår inte hur
jag ska orka med denna semesterveckan.. vi får se hur det går.

Men jag ber er, snälla, respektera att jag inte vill ha några frågor
eller kommentarer om det hela. Just nu måste jag fokusera på att
komma över detta och gå vidare, annars lär jag aldrig orka med livet.
När jag mår bättre och har kommit en bit på vägen så kanske jag
orkar svara på vad det var som hände och sådär.. men inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0