Är hemma hos min syster.

Hej!

Dålig uppdatering idag också, känns som det är så ganska ofta nu.
Funderar riktigt starkt på att lägga bloggandet på hyllan ett tag.
Jag har liksom ingen riktig lust att skriva och så längre så varför
då fortsätta blogga när inläggen blir onödiga eller inte kommer upp alls.

Aja, hur som helst. Satt hemma hela förmiddagen, typ låg och sov.
Sen promenerade jag ner till Knalleland och träffade Jenny.
Vi drog vidare till stan efter en stund för jag skulle ha ett par skor
från Din sko och det fanns bara ett par kvar i stan, så ja.
Jag köpte dom och även ett skit snyggt linne från Lindex.

Sen satte vi oss på Orion och fikade typ, mysigt och så jävla
härligt väder, undeeeeerbaaart :) Sen drog jag hem.
Duschade och messade med syrran att jag ville låna hennes lgh idag.
Skönt att komma hemifrån ibland liksom :)

Nu ska jag sitta här, tända mssa ljus och mysa för mig själv.
Detta är sista inlägget för idag, vi hörs kanske imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0