Färga håret

Min dator är vaken fortfarande, wiiihooo!!

Jag har precis pratat med Jenny en bra stund i telefonen.
Det dumma batteriet dog nyss tyvärr, men vi hann få sagt ganska mycket.
Imorgon är det lördag och vi ska leka som bara den.
Vi hade planer för helgen men vi struntar nog i dom nu.
Dels pga det tråkiga vädret som ska vara imorgon :( BLÄ!
Vi bestämde att ta dagen som den kommer helt enkelt.
Men min träff vid klockan 15:00, är ju helt spikad i alla fall ;)

Nu tänkte jag gå och duscha och sedan tvinga min kära mor
att färga håret på mig så jag får det gjort. För efter det ska
ju håret blåsas och plattas och som ni vet hatar jag det, haha!

Känner för att gå och sova en stund så jag orkar vara vaken och
prata med Jenny ikväll när hon kommer hem från jobbet, hihi.
Tror det kan behövas, hon måste lugna mina nerver helt enkelt.



Vilken färg tror ni det blir denna gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0