Fortfarande vid liv..

Hello again!

My computer is still alive ;) Yeeeeah!

Den har inte dött en enda gång idag, så jävla skönt.
Den kanske har förstått att det inte lönar sig att bara dö liksom!

Har snackat med Jenny i typ timmar, haha. Sedan jag skrev sist i alla fall.
Sen bara bröts samtalet, helt knas. Men därför jag inte har uppdaterat.
Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra, ta en dusch vore najs.
Men orkar jag? Haha. Helt ärligt så tycker jag det är skitjobbigt att duscha.
Eller kanske inte själva duschen, utan allt som måste göras efter den.
Typ torka, smörja sig med lotion, blåsa håret och ibland platta det också.
Riktigt jobbigt enligt min mening :/ Funderar på att prova mitt värmeskydd
som jag köpte till håret för typ hundra år sedan man aldrig har användt.
Kanske vore en idé att testa det idag då, vad tror ni? :)

Aja, får la se vad jag gör. Är sugen på att spela mitt nyaste GTA också.
Jag var så duktig och klarade ytterligare ett uppdrag igår så det ligger
ett helt nytt och väntar på mig nu, spännande ju!

See you later ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är nog dags att testa det nu ja :D

2010-06-07 @ 12:50:58
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Haha, jag tror det med ;)

2010-06-07 @ 13:34:53
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0