Rasmus Seebach!!

Hej hej!

Blev visst ett till inlägg idag, det trodde jag inte, hehe.
Jag sitter hos min syster tillsammans med personen som
jag skulle träffa idag, vi har varit ute och promenerat och snackat.
Sen blev vi väldigt hungriga och han ville köpa typ kebabtallrik
eller en pizza att dela på, men jag vill helst inte äta sådant på veckorna
så vi bestämde oss för att åka och handla tillsammans och sen åka hit
och laga god mat tillsammans och det är just vad vi har gjort.
Det blir potatisgratäng och hamburgare, muuums :)
Gratängen är i ugnen nu och ska va där en stund och jag håller på att svälta typ.
Sitter och lyssnar på Rasmus Seebach - Natteravn, den är så fett grym!
Diggar den verkligen! :D


Jag lääängtar verkligen tills det blir klart - Är sååå hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0