Sex and the city 2

Godmorgon!

Jag lyckades få liv i datorn imorse, får se hur länge den vill vara vaken.
Jag kan bara hålla på med en sak åt gången, annars blir det för
mycket för min stackars dator och den bestämmer sig då för att somna.
Fasen också, undrar vad felet är alltså? Någon som kanske vet?

Igår så kom Jenny och hämtade mig runt 6 tror jag.
Vi stack till stan för att käka något, vi hade svårt att bestämma oss
men efter många om och men så blev det Orion's otroligt goda sallad.
Sedan gick vi vidare till Café Viskan och satte oss och drack kaffe.
Det var mys, härligt väder var det också! Klockan gick och sedan blev
det äntligen dags för bion, wiie :) Som vi längtade, haha!
Den var riktigt riktigt bra tycker jag, ska lätt se den igen alltså!
Jag rekomenderar den stakt!



Nu ska jag ringa Jenny och tjöta lite :)
Men om min kära dator samarbetar med mig och kan hålla sig vid liv idag
så uppdaterar jag såklart om en stund igen, kommer massa inlägg idag isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0