Dålig update

Jag vet att min update suger nu, men va fan.
Jag är trött som ett svin och ska snart åka och jobba.
Detta känns inte alls bra :/ MÅSTE BLI PIGG!

Min kväll igår var suverän, helt fantastisk.
Tänker inte skriva så mycket om den faktiskt,
jag och Jenny var med dom två D'na, vi var på olika
ställen hela kvällen, jag hade skittrevligt och hade
en superkul kväll hela kvällen/natten.
Var inte hemma innan klockan 13 idag typ.
La mig och sov direkt, vaknade klockan 19:00.
Ja, nu måste jag bara se till att vakna till liv också.. hahaha.

Ska försöka duscha av mig och allt sånt, packa inför natten.
Hörs vi inte mer innan jag åker så hörs vi när jag är framme sen ;)
Don't miss me too much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0