Hur fan lyckas jag?

Blä, de senaste veckorna har jag skadat mig varje vecka typ.
Alltså en dag varje vecka har jag råkar skada mig, helt sjukt.
Hur lyckas jag egentligen?

  • Först handen: Den klämde jag i en bildörr, den har inte läkt än.
  • Sen på en fest satt vi och bet varandra, fast den som bet mig tog
    i lite väl mycket så jag hade stora blåmärken på hela armarna
    och på underarmen har det inte läkt än. Benet sticker ut typ och
    ett stort ärr, inte bra!
  • Sen foten, förra helgen blev jag förbannad och sparkade allt jag kunde
    in i en dörr, sen vrickades nog, är fortfarande helt blå och svullen och jag
    kan inte ha skor på mig eller gå ordentligt utan att det gör skitont.
  • Sist men inte minst så blev jag biten av en hund i fredags på praktiken.
    Det var ju inte meningen, hon bråkade med en annan hund och jag
    råkade ha handen för nära hennes mun, eller nått.
Ja som ni ser, ganska mycket skador på så kort tid.
Fattar inte själv hur jag lyckas, jag måste ju helt enkelt vara bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0