Mörkt ute redan

Blä, det var typ bara en timma sedan jag bloggade sist.
Då sken solen för fullt och himlen var klarblå, utan ett moln.
Nu har solen gått ner, himlen är grå och det är ganska mörkt.
Det suger verkligen :/ Längtar så efter sommaren.
Då det är ljust dygnet runt typ, det är så mysigt på nå vis :)

Jag har varit en duktig flicka nu och lagat mat,
gjort lite grönsaker och dessutom fixat macka
och allt sånt som jag ska ha med mig imorgon.
Lyckades laga lite extra så jag kunde äta lite nu med, haha.
Så nu är magen mätt och belåten och jag sitter och fundilerar
på vad i hela världen jag ska göra nu? :/
Klockan är inte mycket och jag är klar med allt som måste göras.
Duschade igår så det behövs inte, ingen tvätt, ingen disk... HM!
Haha, fan vad tråkigt. Får väl sitta här och ha tråkigt en stund till
sen blir den en stund framför tv'n innan jag måste sova.
Inte en minut efter 21 får jag somna, måste bli innan.
Har sovit alldeles för lite hela veckan och varit dödstrött på praktiken.
Så idag blir det tidigt i säng och upp 05:20 imorgon, najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0