@ work

Tjohej alla människor!
Inte för att jag tror så många sitter vid datorn just nu,
men hej till alla er som gör det :)
Undrar om det är många som är ute och festar?
Jag är ju som sagt på jobbet, och har inte haft tillfälle att blogga.
När jag kom fram snackade jag med kvällspersonalen ett bra tag.
Sedan var en brukare fortfarande vaken så vi la oss på varsin
soffa och bara chillade, tittade tv och mös :) Orkade faktiskt
inte ta fram datorn och börja blogga :p haha.
Snackade nyss med Dansarn i telefonen och på msn. haha.
Vi tjatade om allt möjligt. Han vill ses imorgon, men får se om jag orkar.
Annars får vi ta det i veckan, dricka kaffe eller nått :)
Pratar med Jenny i telefonen nu faktiskt, hon är snäll och håller mig sällskap
såhä mitt i natten, hihi. Snäll brutta alltså ;)
Ska vara social med henne nu, men skriver såklart sen igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0