Åh, jag är så lycklig!

Haha, fan sitter här och bara ler för mig själv.
Känner mig så glad, lycklig och levande nu, helt underbart.
Just nu bara ÄLSKAR jag mitt liv och tror inte det kan bli bättre.
Jag tror mycket av min glädje kommer från allt det fina jag fick
höra av personerna på praktiken idag, alla ord värmde så.
Kände mig verkligen behövd, viktig och värdefull och det är härligt.
Länge sedan man fick höra så gott om sig själv, Tusen tack ska ni ha!

Sen är jag även väldigt glad över att jag träffade en viss person igår.
Vill inte nämna vem här, men ja. Det var skönt faktiskt.
Var länge sen vi sågs, tyvärr så sågs vi inte av så positiva skäl.
Men ändå, det var härligt att få se honom igen och få prata lite.
Har hänt en hemsk sak med honom dock, är så ledsen över det.
Önskar jag kunde göra något för honom men tror inte det går :(
Men du ska veta att jag finns här för dig om du behöver mig!

Det är riktigt fint väder ute nu så funderar på att ta mig ut lite.
En sväng ner till dammen eller sjukhuset typ så sover man gott sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0