Äntligen är denna helgen över

Hej!

Har ni haft en bra söndag?
Min dag har varit okej, men gått så jävla segt alltså.
Det som är så sjukt är att jag jobbade 9 timmar igår och 9 timmar idag.
Men passet igår kändes som typ 5-6 timmar
och idag kändes det som minst 12 timmar. Sjukt va?
Vet inte om det kanske beror på tiderna man jobbar, men men.

Nu är jag äntligen hemma i alla fall, hur skönt som helst.
Ska nog inte sova riktigt än utan spela lite GTA först och gotta mig.
Imorgon ska jag sova lääääänge alltså, sömnen har varit helt rubbad
hela denna helgen pga jag har jobbat och så vidare, ingenting funkar då.

Nu ska jag byta om, röka med mamma och lite sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0