Duschen avklarad!

Nu har jag duschat och faktiskt plattat klart håret också.
Jag kände mig tvungen att hoppa i duschen så fort jag kom hem.
Var riktigt flötig i håret och luktade typ damm efter all städning igår.
Haha, så ja. Duschen är gjort nu och det är skönt.
Hade i hårinpackning och sådär i duschen, rakade benen och så.
Nu ska jag läsa lite bloggar och kika runt på nätet och senare ikväll
ska jag ha min Spa-kväll! Då blir det anstiktsmask, fila fötterna,
fixa naglar + tånaglar och massa sånt trevligt :) Kommer nog bli
hur mysigt som helst tror jag. Ska nog börja runt 17 så är jag helt
klar till 21 och kan lägga mig i sängen och glo någon film som jag
sedan kan somna till. Ska ju fasen upp vid 05:00 imorgon :/
Mindre kul, men ser fram emot att jobba faktiskt.

Just det, glöm nu inte att jag jobbar 07-16 imorgon så kan då inte
uppdatera min blogg och samma sak på söndag då jobbar jag 13-22.
Så denna helgen kommer min blogg och min uppdatering verligen SUGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0