Ehh, snöö??

Hallå eller, det snöar ute? Är det ett skämt?
Är det bara på Norrmalm det snöar? :/
Enligt Jenny regnar det bara i Fristad, vafan är det här?


Godmorgon btw, haha!
Jag vaknade för drygt 40 minuter sedan, skönt att sova ut  faktiskt.
Vaknade helt förkyld och med feber och det är inget kul alls ju.
Hade fått sms från poolen att jag ska jobba imorgon.
Dom frågade om jag kan jobba idag med, men det kan jag inte
eftersom jag vaknade klockan 11 och skulle isf börja klockan 13.
Men imorgon? Jag vet inte alltså. Jag är ju sjuk nu och vet inte
hur jag mår imorgon. Ska vänta någon timma till innan jag bestämmer mig.

Igår var väl kvällen sådär tycker jag.
Början av kvällen var skitkul, då Jenny och jag lånade Linn's bil
och körde hem till Jenny i Fristad så hon kunde fixa sig lite och hämta smink.
Sen åkte vi hem till Linn och fixade oss, medan hon och någon Jimmy söp!
Därefter åkte vi till stan, kollade läget på Tonic snabbt osv, men inget kul.
Hade skitont i fötterna, det var kallt och Linn var as-kalas alltså, haha!
Så blev tidig hemgång igår, skönt faktiskt. Somnade som en stock igår.

Idag vet jag inte vad som händer, VÄGRAR vara ute i detta vädret i alla fall.
Sen när jag är sjuk också, borde ta det väldigt lugnt så jag blir frisk.
För på måndag är det min sista dag på praktiken så MÅSTE dit då ju :)

Vi hörs senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0