Födelsedagskalas + morsdag

Godmorgon solstrålar :)

Haha, helt fel ord med tanke på vilket väder vi har idag.
Det är grått, blött och tråkigt ute, fy farao för detta väder.
Jag vaknade för ca 30 minuter sedan, har suttit och druckit
kaffe i lugn och ro med lilla mamma, vi har pratat om saker.

Jag har lite småbråttom faktiskt då jag ska hjälpa henne
med förberedelserna för kalaset, typ fixa sallad, dipper
och dukning typ, hon ska inte behöva göra allt själv :)

Självklart ska vi fira henne lite också eftersom det är morsdag imorgon.
Jag har ju jättefina presenter till henne som jag tror hon kommer bli
jätteglad över, eller jag hoppas det i alla fall! Så hon ska
bli lite firad idag med när vi alla *nästan* är samlade!


Hoppas på att få många finfina paket idag ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0