Före frukosten

Vilket år är du född? 1989

Vad jobbar dina föräldrar med? Min mamma är sjukpensionerad och pappa lever inte

Hur ser en vanlig dag ut för dig? Tagit studenten? Jobbar som alla andra dödliga? Ja, har tagit studenten och jobbar

Vilka kommer du rösta på i riksdagsvalet? Inte den blekaste

Har du nåt djur? Ja, världens sötaste katt <3

Tar du några kosttillskott? Räknas C-vitamin?

Vart brukar du resa om sommrarna? Oftast ingenstans, jobbar för mycket

Hur bor du? I lgh? Hemma hos päronen? Med mamma i en 3a

Har du fått allt serverat på silverfat? Verkligen inte, och vill inte ha det heller

Favoritgodis? Äter inte godis :)

Är märkeskläder viktigt för dig? Nej

Hur mycket tränar du? Så mycket som möjligt

Har du några favorit vintersporter? Nej

Hade du bra betyg i skolan? Ja, faktiskt!

Sminkar du dig? Händer väl

Är du dig själv i bloggen? Haha ja, vem skulle jag annars vara?

Ska du resa nånstans i sommar? Förhoppningsvis

Berätta nåt pinsamt som du helst inte vill berätta om dig själv! Det tar vi en annan gång

Är du flörtig av dig? Jag kan nog vara om jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0