FY FAN!

Åh, hjääääääälp mig!!
Jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra.
Ska jag möblera om rummet eller inte? Riktigt svårt att avgöra.
Men blev riktigt sugen på det när jag och mamma städade.
Kände att jag vill ha lite ändring nu, se något nytt om man säger så.
Är så trött på mitt rum och hur det ser ut, stökigt och jävligt med.
Och möblerar man om, ja då måste man ju städa precis allt och
rensa iordning och plocka ihop och sånt, annara är det ju ingen mening.
Men vafan, ORKAR JAG? Klockan är redan 13:30 snart och till klockan
22:00 måste jag vara helt klar för då är det läggdags.

Hum, får tänka i 10 minuter till, sedan måste jag bestämma mig.
Vi hörs senare och då får ni reda på hur det blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0