Gör mig frisk, nuu!!!

Åh, denna jävla förkylningen eller vad det nu är
blir bara värre och värre för varje timma som går :(
Jag hatar det, försöker bli bättre genom att dricka kokhet nyponsoppa
och käka jättestarka halstabletter, men verkar inte fungera heller :(
Jobbet skicka sms innan och meddelade att jag ska jobba imorgon.
Så ja, nu måste jag verkligen bli bra, GÖR MIG FRISK NU!
Det är inte ofta jag är sjuk, så när jag väl blir det så blir jag
det verkligen på riktigt om man säger så :/

Uscha, undrar om ett varmt bad eller en varm dusch hjälper?
Eller så kanske man inte ska duscha när man har feber?
Hm, jag vet faktiskt inte. Har i alla fall 38,6 i feber, inte bra det.
Ligga i sängen och vila det ska vara bra har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0