Haha, vi är så BÄST!

Hej igen!

Det blev inte en liten tripp till Götet utan en väldigt lång sådan!
Haha, vägen till Media Markt var la inte sådär jättesvår,
vi hittade direkt och lyckades klara oss från att köra vilse.
Väl där inne velade jag länge innan jag bestämde mig för att
springa bort till Elgiganten för att se om dom hade den mobilen
jag ville ha, eller inte mobilen utan färgen på mobilen.
Men det hade dom inte, dom hade inte ens den mobilen.
Så vi sprang tillbaka till Media Markt och hade typ 15 minuter på
oss innan dom skulle stänga. Så tillslut slutade jag vela och
köpte mobilen fast i fel färg, eller egentligen inte för efter att ha
lyssnat på Jenny och tjejen i affären så gillade jag tillslut den vita :)

Sen skulle vi då tillbaka hem till Borås med, vilket visade sig vara
mycket mycket krångligare :/ HAHA. Vi körde fel och vilse ca 6-7 gånger.
Vi lyckades hamna på rätt väg (40) typ 2 gånger men lyckades ändå
köra vilse och tappa bort oss där ändå, hahaha.. fråga mig inte hur
fan vi lyckades, det var jävligt kul ändå att komma vilse så många gånger.
En riktigt rolig och spännande resa måste jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0