Har stora planer!

Godmorgon solstrålar :)

Jag har vaknar utvilad och på strålande humör!
Har just suttit och skrivit ner exakt hur jag har jobbar varje dag
sedan september 2009, det var jobbigt men nödvändigt.
Det är nämligen så att jag har fyllt i alla UGA-blanketter fel
sedan jag började med aktivitetsstöd sept. 09
Så jag har pratat med en kille från försäkringskassan om det
och nu är dom ju skyldiga mig alla pengar som dragit av mig.
Eller ah, inte alla. Men för alla kvällar, helger, nätter och röda
dagar som jag har arbetat. Eftersom jag kryssat i dom, haha!
Smart av mig va? ;) Nej inte så, men jag visste faktiskt inte.

Hur som helst.. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem.
Så ska vi fixa våran lunch, lär väl bli gröt med bär som vanligt.

Just det, jag har kommit på vad jag vill bli nu så idag ska jag
sitta och leta reda på utbildningar till det och se vad det finns
för jobb imon det jag vill bli, vad det är säger jag inte än.
Men jag har stora planer i alla fall, hoppas allt går vägen nu :)

Nu ska jag bädda sängen och diska upp, see you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0