HATA VÄSTTRAFIK!

HEJ!

Fan vad arg och irriterad jag är just nu alltså.
Jag skulle ha slutat klockan 21, men kollegan var så snäll och
lät mig gå 20:45 så jag skulle hinna med bussen 50 och få komma
hem lite tidigare då jag börjar redan 7 imorgon bitti. Så jag stack direkt
och SPRANG upp för mördarbacken från jobbet till bussen och var så glad
över att jag hann med den, men vet ni vad? Bussjäveln åkte aldrig från hållplatsen.
Den bara stod där, 50 skulle den gå, men gick inte innan 58, vilken fittig stil!
Jag som hade min buss att hinna med också, som går 05 från torget.
Såklart missade jag min buss och fick sitta i stan 30 minuter och vänta på nästa.
Kom 15 minuter tidigare från jobbet men hem kom jag 35 minuter försent!

I stan pratade jag med Jenny i telefonen lite, tills mitt dumma batteri dog.
Vi kom in på DIG, eller rättare sagt så gjorde jag det. Berättade om en
viss händelse/kväll med dig på stan en sommarnatt, det var så mysigt.
Och gud så jag saknar dig, finns inga ord som kan beskriva alltså.
Började nästan gråta där jag satt i stan och tänkte tillbaka på alla
underbara dagar, kvällar och nätter tillsammans med dig..

Nu ska jag byta om, tvätta ansiktet och borsta tänderna.
Sängen kallar som vanligt, haha. Men vi hörs efter jobbet imorgon.
Godnatt! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0