Helt död!

Godmorgon på er!

Jag har varit vaken länge, eller ja sedan klockan 08:30 typ.
Men har inte orkat gå upp fören nu, har legat i sängen
och kollat på tv. Var väldigt väldigt längesedan jag kunde det.
Fattar inte vad det är med mig, men jag är helt död.
Kroppen vill verkligen ingenting, jag ska nog låta den få som den vill.
Efter att ha promenerat inprincip 6 timmar varje dag i 3 månader
så är det inte mer än rätt att min kropp ska få vila sin första lediga dag.

Jag skulle ha gått ut och promenerat med Jenny i eftermiddag.
Men tror inte det blir så, klarar nog inte det, orkar inte.
Jag vill bara ligga här i sängen hela dagen och inte behöva göra ett piss.
Jag är helt slut alltså, varenda liten sena i kroppen gör ont :(

Ska försöka få i mig lite frukost nu i alla fall, sen dirr tillbaka till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0