Hemma hos syster

Ja, nu sitter jag hemma hos min syster!
Han inte blogga innan jag åkte hit, men nu hinner jag :)
Jag bestämde mig för att storstäda här, det behövs. HAHA!
Och min syster är så snäll mot mig och hjälper mig alltid
om det är något jag behöver eller så då kan jag vara snäll
att jag städar åt henne så slipper hon det imorgon på sin lediga dag.
Hon är inte här nu utan är hos sin pojkvän så jag är alldels ensam!

Jag har redan hunnit jävligt långt, är faktiskt nästan klar.
Haha, gick mycket fortare än vad jag trodde, men det är bara bra.
Men ska nog spara lite till imorgon och sitta här och njuta av tystnaden
resten av kvällen, bara det är ju hur skönt som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0