Hiss/Diss


Att jag fyller år på söndag:
Klart jag ska hissa min egen födelsedag. Även om den inte bli som planerad.
Det är ju sjukt kul att fylla år, man blir grattad av alla nära och kära och
får fina paket, det är så mysigt :)


Sommaren:
Äntligen är sommaren här, som jag har längtat efter det varma vädret.
Det har varit skit varmt och skönt ute hela veckan typ, lite regn också
men inte gör det väl någonting, vi ser ju alla att sommaren har kommit nu :)





Att jag är sjuk!:
Jag HATAR att vara sjuk, det är nog det värsta som finns alltså.
Dessutom är det ingen liten förkylning jag åkt på bara, utan jag har ju
fasen varit sjuk i 2 veckor eller något nu, inte okey helt enkelt.
Jag hostar tills jag håller på att spy, kan inte välja mitt eget saliv
och jar har lock för öronen så jag hör inte vad folk säger! FET DISS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0