Hittade nu "min" flickvän

Haha, den där rubriken skrämmer nog många ;) HAHA!
Nejmen, skulle ju lägga mig och koppla av med en kopp te
och massa underbar musik innan som jag skrev, men så blev det aldrig.
Jenny ringde typ precis efter det inlägget och så har jag pratat med henne
enda fram till nu typ, eller ja mitt batteri dog för några minuter sedan.
Under tiden vi pratade så spelade jag lite GTA och lyckades hitta min
brud och få henne att bli min som jag inte lyckats med innan.
Min och min, min gubbe i spelet, hans brud dårå ;) haha.
Det känns skönt, men jag har fortfarande 2 jättegamla uppdrag
som bara ligger där som jag verkligen inte klarar.. och så länge jag
inte har klarat dom så kommer jag inte vidare i spelet liksom.
Någon som är skicklig på GTA? Kontakta mig isf, så får du komma hit
och klara mina uppdrag och få en kaka eller något på köpet!



Bilden är på ett gammalt uppdrag som jag har klarat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0