Hoppsan så det kan gå

Oouuppssii, jag är en stygg flicka som råkade somna!!
Haha, jag skulle duschat och allt direkt efter inlägger jag skrev
angående mitt bakomatkort och min mobil ringde, jag la mig i
sängen och pratade och oförskämd som jag är råkade jag somna
i örat på den som var på andra sidan luren, stackarn :( Haha.
Riktigt pinsamt och klantigt av mig.

Så nu kom jag precis ur duschen, har en del att göra
till klockan blir 22 för då ska jag ligga i sängen och försöka
somna, haha. Lycka till ;)

Ska vara hos barnmorskan klockan 09:00 imorgon.
Vad jag ska göra där är hemligt såklart, haha.
Efter det blir det nog ett besök hos hunddagiset å hälsa på
och därefter ska jag storhandla med mamma vilket brukar
ta ett antal timmar ju, haha.. Så bloggar nog inte fören senare imorgon.

Önskar er alla en god natt nu :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0