Jag gjorde det!

Hej igen!

Nu är jag äntligen klar med rummet. Jag bestämde mig för att
möblera om, men då ingår ju städning och rensning också, haha.
Men shit vad fort det gick, jag skyndade mig verkligen för att jag ville
ha det gjort innan kvällen typ, så jag är ledig ikväll, och ja,
jag fixade det faktiskt, mycket duktigt av mig :)
Jag har flyttat på alla möblet utan bokhyllan för den är alldeles för
tung och ranglig, vågade inte så sköt bara på den lite.
Nu håller mamma på att få upp alla tavlor igen och placera om dom.
Det är inget jag är så duktig på direkt, haha!
Men känner underbart, nästan som ett helt nytt rum nu ju!
Längtar tills jag ska få lägga mig i sängen på den nya platsen och
kolla på någon film och sedan somna gott :) Moooums..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0