Längtar efter att få sova i mitt "nya" rum.

Haha, jag sitter här och bara längtar efter att få lägga mig
och sova här i mitt "nya" rum. Helt ärligt så känns det nytt.
Det är ju inte alls som rummet var innan ommöbleringen.
Mycket mysigare, störra, ljusare och fräschare!
Jag är verkligen supernöjd alltså, kunde inte blivit bättre.
Eller jo, en sak. Korgstolen jag har, skulle vilja byta ut den
mot en söt liten skön fotölj istället sen är allt helt perfekt.
Ska kolla runt på nätet imorgon och se om jag kan hitta en :)

Imorgon ska jag ha en egen spa-dag! Gud så jag längtar!
Bestämde det redan i början av veckan att jag ska ha det imorgon.
Så fort mamma och jag kommer hem igen ska jag tappa upp ett bad.
Där ska jag ligga länge kan jag ju säga, med varmt vatten och massa skum.
Sen ska jag raka benen, fila fötterna, ha ansiktsmask och hårinpackning.
Skrubba hela min kropp ordentligt osv osv.. Det ska bli så mysigt och skönt.
Kommer samla ihop massa kraft så jag kan jobba hela helgen sen ;)


Läääääääääängtaaaaaaaaaaar!!!

Nu ska datorn stängas av och jag ska borsta tänderna och sådär.
Sen väntar sängen på mig, ska nog glo lite tv innan jag försöker sova.
Upp med tuppen imorgon för att få i mig min gröt innan vi drar till stan.

Vi hörs imorgon igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0