Lördag

Hejsan!

Jag kom hem för typ 30 minuter sedan.
Fick skjuts, vilket var väldigt skönt annars hade jag varit hemma nu.
Ja, om ens det. haha. Man vet ju aldrig med bussarna.

Shit vilket kvavt väder det är ute då :/ Det är ju varmt och så,
men känns som man inte kan andas utomhus, haha.
Åska på gång? - Ja, jag gissar på det faktiskt.

Sitter just nu och pratar med Jenny i telefonen.
Vi vill hitta på något, så vi försöker komma på vad bara.
Vi vill vata ute, nyktra och göra något kul - Förslag någon?

Hoppas vi kommer på något, annars vet jag inte vad som händer.
Sitta hemma känns ju inte så jättekul kanske, hm.. BLÄ!
Ska ju jobba imorgon så kan inte vara ute försent i alla fall, haha.

Nu ska vi fundera vidare, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0