Mår förjävligt

Godmorgon!

Fy fan så jag mår idag igen. Det var lika förjävligt när jag vaknade
imorse som igår. Halsen helt igensvullen, kunde inte svälja eller prata.
Har sån jävla huvudvärk och ont i örat, jag hatar detta!
Kanske är bihåleinflamation eller va fan det nu heter. USCH!
Är det inte bättre imorgon så får det bli vårdcentralen på fredag
och hoppas på penicillin så man orkar vara aktiv i helgen och
på "kalaset" jag ska ha på söndag..

Hur som haver, jag kom nyss hem från barnmorskan i alla fall.
Skulle ju gått till hunddagiset och sedan vidare till willys för att
storhandla med morsan, men orkar verkligen inte när jag mår såhär.
Så ska vila en stund nu och äta ipren och hoppas på att bli piggare.
För hur det än blir så måste jag till willys strax innan mamma är klar
och hjälpa henne att packa och få med det hem liksom.. ååh :/

Måste vila nu innan huvudet sprängs i bitar, vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0