Million dollar baby

Fy fasen så jag mår alltså, orkar inte göra någonting.
Bara av att koka lite gröt och tina bär så blev jag helt slut sen.
Det tog alla mina krafter, helt sjukt..
Hjälp mig, kom med tips på hur jag ska göra för att bli frisk?!
Jag har lock för öronen, det är irriterande.
Jag dricker varm nyponsoppa och massa te med honung för att
typ värma upp halsen och få svullnaden att gå ner, det ska väl hjälpa?
Har för mig att man ska dricka varmt när man har ont i halsen.
Precis som man ska dricka avslagen cola när man har magsjuka!
Men vad kan man göra mer mot detta, typ halsfluss/förkylning?
Någon som vet eller har tips, SKRIV DÅ!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på film. Orkar inget annat.
Tror dock att jag kommer somna nästan på en gång, är så trött.
Jag tänkte titta på "Million dollar baby" ingen aning om vad det är
för jävla film, hittade den här i en låda.. haha. Någon som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0