Nattblogg

Hello sweeties!

Är det någon som är vaken nu? Haha, just fan det är fredag!
Folk är la ute och super och har sig nu kan jag tänka mig.
Av någon konstig anledning tror jag det är vardag, hmm..

Jenny kom i alla fall och hämtade mig förut, hon har nämligen
köpt sig en skitsöt liten bil idag , - Jordgubben heter den!
En riktig pärla måste jag säga, grymt skön bil :)
Vi åkte direkt till Linn och sa hej en stund typ, hon hade lite fest.
Sen åkte vi till Tonic för att kolla efter mina nycklar, dom fanns ej där :(
Efter det gjorde vi lite annat *hemlighetsstämplat* HAHAHA..
Ah, men sen så typ åkte vi runt och kolla läget lite och sen tillbaka
till Linn, men vi stannade i knappt 5 minuter innan vi skulle dra igen.
Då stack vi till stan och mötta upp Johan och kramades och tjötade
med honom en stund också, det var trevligt :) Länge sedan vi sågs.
Sen bestämde vi oss för att åka hem, dels för att Jenny ska upp och
jobba imorgon men det var även svinkallt ute och fanns inget att göra.

Imorgon har jag kalas igen, då kommer resten av familjen för att fira mig.
Dom kommer runt 1 så jag ska upp senast 11 för att hinna fixa mig lite
och hjälpa mamma att förbereda och sådär, så jag ska sova nu :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0