Regnar som sjutton ute

Hej på er!

Blev mycket senare än vad jag hade väntat mig.
Jag och mamma kom precis hem, vi har varit iväg sen
ungefär klockan 10 imorse, mycket trevligt faktiskt.
Vi gick runt i massa affärer, jag shoppade lite småsaker bara
och så käkade vi subway också, väldans gott måste jag säga.
Som tur var så hann vi precis hem innan hela himlen öppnade sig.
Det verkligen vräker ner regn nu, jävla tur vi har alltså :)


Mamma, inne på subway med sin goda smörgås :)


Mmh, dricka och äpple, hihi. Jag är nyttig nu för tiden!

Det var jättegott med subway, pinsamt nog har jag aldrig ätit där innan, haha.
Men nu har jag testat det också och kommer äta där igen, helt klart.
Ska hälla i mig en kopp kaffe och så nu, sen kommer bilder på vad jag
shoppat idag, inget speciellt men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0