Sista dagen på praktiken

Hej på er!

Nu är jag hemma efter en lång dag. Är helt slut.
Var min sista dag på praktiken idag som tur var blev den bra.
Fick gå med underbara hundar, jag bjöd på Kladdkaka som jag bakade igår
och den tyckte dom verkligen om som tur var :) Fick även en present.
Ska tydligen få en till present av Karolina men den är inte klar än.
Hon sa att hon dessutom behöver hjälp med den, spännande!!
Ska dit någon dag i veckan igen för att hämta lite grejer och så!

Jag har haft så underbar tid där borta, trivts skitbra och kommit
så himla bra överens med alla. Både hundarna och personalen.
Karolina har berömt mig både via sms i fredags och inför hela gruppen idag.
Det är så kul att veta att dom tycker så bra om mig och att jag skött mitt
jobb galant och varit väldigt duktig och lärt mig en massa nytt.
Hon sa att om hon skulle behöva anställa någon mer i framtiden så kommer
jag vara den första hon kontaktar, typ något sånt. Fy fan vad glad jag blev :)
Skulle absolut tacka JA till att arbeta där alltså, älskar det!

Kanske kommer lite mer hundbilder senare i eftermiddag.
Ska greja lite här nu och sen vänta på att Jenny ska ringa mig.
Vi har en del att prata om, om man säger så.
Hände en hemsk/ledsam sak igår som jag inte vill skriva om här.
Men måste få berätta det för henne i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0