Ska fixa mig nu

Hej på er!

Inte den bästa uppdateringen idag kanske, men har inte haft
något vettigt att blogga om har jag känt, så ja..
Sitter här och lyssnar på musik och skulle hemskt gärna bara
vilja gå och slänga mig i sängen, under täcket och somna.
Jag är riktigt trött och seg idag, beror nog på förkylningen som sitter i än.
Hur som helst måste jag fixa mig nu och sedan dra ner till stan för
att hinna fixa lite ärenden innan jag ska vidare till jobbet.
Slutar klockan 21:00 ikväll, så hinner kanske blogga en snabbis innan
jag lägger mig, ska ju upp 05:30 imorgon, så måste somna tidigt ikväll.

Men ni får ha en supertrevlig torsdag allesammans så hörs vi senare!
Puss Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0