Sugig update

Ja, min uppdatering har sugit idag, jag vet det.
Men som jag sagt säkert 100 gånger förut: Man kan inte va på topp varje dag!
Och idag är det inte riktigt min dag när det gäller att skriva/blogga..
Är helt snurrig och vimsig i skallen pga massa tankar och stress.
Vet knappt vilken dag det är idag eller vad klockan är osv..
Ganska irriterande faktiskt, haha. Men ja, förlåt för en skit dålig update.

Jag har huvudvärk som vanligt, mår lite illa också.
Ingen aning varför men så är det i alla fall.
Ska borsta tänderna och byta om sen blir det sängen.
Lär inte somna än, men är skönt att bara ligga där och glo
upp i taket och låta alla tankat snurra omkring som dårar innan man somnar.
OM MAN SOMNAR då vill säga!

Imorgon har jag praktik som vanligt,
därefter ska jag till barnmorsan.. ojsan, vad ska jag där och göra?
Aja, skit samma och sen måste jag handla också, massa som fattas hemma.
Men vi hörs la imorgonkväll eller något typ, ehm.. ja. Godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0