Tankspridd

Godmiddag allesammans.

Nu är jag äntligen hemma igen, efter en ganska lång dag.
Har både regnat, haglat, åskar, blåst och varit soligt idag.
Helt sjukt, alla väder på en och samma dag.
Har ont i kroppen idag, till och mer ondare än igår, det är inte bra.
Funderar på ett bad idag igen, det var avkopplande och fick mig
och alla mina muskler i kroppen att slappna av helt och hållet.
Imorgon är en ny dag, men inte lika lång för jag ska befinna mig
hos tandläkaren klockan 13:00, därefter åker jag hem.
Ingen idé att gå tillbaka till praktiken för en halvtimme liksom.

Har varit väldigt tankspridd idag, det är jobbigt och krävande för hjärnan.
Har känt mig helt borta under dagen pga alla tankar och funderingar.
Funderar över livet, kompisar, kärlek och pengar.
Har det lite jobbigt just nu och vet inte vad jag ska göra med saker och ting.
Jag vill så mycket, men kan göra så lite. Det är väldigt frustrerande.
Hur som helst så kanske det blir flytt för min del snart.
Det känns väl både bra och dåligt, vet inte riktigt om jag vill det.
Får suga på den karamellen ordentligt innan jag bestämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0