Till en tjej...

Tänker skriva ett inlägg till en tjej som har det svårt just nu.
Jag känner henne inte, vet bara vem hon är men hon finns
i mina tankar hela tiden enda sedan vi pratades vid igår på msn.
Det är henne och hennes situation jag har legat och tänkt på hela
natten och därför inte kunnat somna..

Jag känner mig så maktlös just nu, det finns så mycket jag skulle
vilja göra för denna tjej, jag önskar jag kunde hjälpa till med något
men jag tror inte det går tyvärr. Det hon går igenom är fruktansvärt
och det är så hemskt att någon ens ska behöva gå igenom det.

Jag vill säga till dig tjejen att jag tycker du är en så stakt och duktig tjej.
Du visar verkligen hur starka vi kvinnor kan va när det väl gäller.
Du kommer vara en så stor förebild för många tjejer/kvinnor i svåra
situationer och kvinnor som inte vet hur eller vad dom ska göra..

Jag vet att vi inte känner varandra och att detta är kanske inte det
roligaste sättet att träffas på heller eller så, men vill att du ska veta att
jag jättegärna finns här för dig om du vill eller behöver. Finns det något
du vill ha hjälp med så säg bara till så ska jag göra vad jag kan!
Och såklart finns jag här för att bara lyssna om du vill prata, det ska du veta!
Du kommer klara detta och du kommer få ett fantastiskt liv,
det är jag säker på! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0