Undrar om jag lyckas somna..

Ja, det är en bra fråga. Har ju sovit typ hela dagen.
Nu de senaste 3-4 timmarna har jag glott på film.
Kollade på Rocky 1 och Shooter, den är riktigt bra alltså :)
Har ju sett dom innan men ja, hittade inget bättre just nu, haha.

Jag lyckades ta mig upp och duscha i alla fall.
Det var riktigt härligt och känner mig lite piggare efter det.
Jag ska strax borsta av tänderna och byta om till "sovkläder"
och ja lägga mig ännu en gång och se om jag kan somna.
Hoppas verkligen det, vill inte sitta vaken en hel natt ju :/

Aja, detta är mitt sista inlägg som ni säkert förstår.
Och förlåt igen för min kassa uppdatering, ska försöka bättra mig.
Vi hörs efter praktiken imorgon, det är min sista dag imon med :(

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0