Vilket jävla väder

Hej på er!

Jag är inte död och har inte somnat som många av er säkert tror.
Har inte kunnat blogga pga det fruktansvärda ovädret vi har i Borås.
Det började helt plötsligt blixtra och åska som bara den, var tvungen
att dra ur allt electriskt i huset, haha. Och sen kom också regnet.
Har hållt på att vräka ner regn i ett antal timmar nu, likaså har det
åskat och blixtrat massor alltså, åskan är nog borta nu som tur är..


Jag hann i alla fall se filmen innan det hela började och den var
faktiskt riktigt riktigt bra. Så jag rekomenderar starkt er alla att se
"Million Dollar Baby" .. Fy sjutton sikken bra film :)


Har även hunnit få i mig lite mat, blev dock inte så mycket
då jag fortfarande inte kan svälja så väljer då hellre att låta
bli att äta och inte få så ont i halsen, hehe. Får fixa mig lite
varm nyponsoppa senare och en kopp te innan jag lägger mig.

Blir inget jobb imorgon heller tyvärr, inser nu att jag aldrig lär hinna
bli frisk till imorgon då febern är över 39grader nu, hinner aldrig
bli helt återställd tills imorgon :( FAN! Mina och Jennys planer spricker
totalt nu pga denna jävla sjukdomen! Aja, sånt är livet.. I guess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0