Vita fina tänder

Hej på er!

Jag kom precis hem efter mitt besök hos tandläkaren.
Det gick såklart bra, som alltid. haha.
Jag sköter mina tänder ypperligt bra sa hon idag :) Duktigt va?
Det är den förbannade tandstenen som "förstör" för mig ju.
Får så mycket tandsten pga mitt saliv, jag har medelhavssaliv.
Låter ganska helt galet, men så är det faktiskt.
Och jag har inte haft en enda hål än så länge och tänker inte skaffa mig heller.
Kommer sköta mina tänder supernoga hela livet, tänderna är ju typ
det viktigaste och finaste vi människor har, dom syns nästan hela tiden.
Tänk på det och ta vara på era tänder nu :)



Nu är all tandsten borsta i alla fall och mina tänder är vita och fina igen.
Ska tillbara för undersökning i typ augusti tror jag hon sa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0