1:a Advent!

Hello!!

Först nu lyckas jag uppdatera :/ Hm..
Har försökt blogga sedan jag kom hem men mitt Internet strular.
Mamma säger att hon säkert kommit åt någon sladd när hon dammsög
här innan idag, men jag tror inte det. Är väl vädret eller Bornet som vanligt.

Är hemma från jobbet nu i alla fall, som ni säkert förstår.
Har haft en helt okej helg där. Gårdagen var väl ganska seg iofs.
Adventspyntade hela gruppbostaden inkluvise killens (han jag är stödperson åt),
hans lägenhet också. Så ja, var väl klar med det runt 3, då lagade jag mat
åt dom som var hemma, sen satt vi bara och ugglade resten av kvällen :/

Idag väckte jag dom tidigt och drog med dom till Åhaga på julmarknad.
Det var riktigt kul faktiskt, fanns mycket fint att titta på, både saker
och sen massa olika uppträdande, sen fikade vi också, mysigt. Sen åkte
vi hem, fixade käk och käkade. Ja, sen slutade jag typ. Har gått ganska
fort ändå, men alltså att arbeta 31 timmar, det är jobbigt verkligen.

Tro det eller ej men nu ska jag faktiskt lägga mig. Är helt slut och huvudet värker.
Ska vila mig ordentligt imorgon och sen blir det nog Ullared på tisdag :)
Får skriva mer imorgon. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0