Ändrade planer..

Som jag skrev innan så skulle jag och mamma se på film sen efter mina tvprogram, men ingen av oss pallar riktigt. Haha, jag är alldeles för trött och har huvudvärk och mamma är inte heller så sugen. Vi får se på film en annan dag istället. Så har bestämt mig för att spela lite GTA sen istället, ska hitta den där förbannade Katie. haha. Det är en brud som jag kan börja dejta nu och hon ska befinna sig bland buskarna på en golfbana typ, haha. Har letat några gånger nu men inte hittat henne. Först nu var jag så smart och sökte på det på google och kollade på bildern och hittade två perfekta bilder som kommer hjälpa mig att hitta henne sen, bra va? :D


Lite måste man ju få fuska ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0